Pages

Saturday, 18 June 2011

NEW look!!!

Selepas meneliti dan membuat kajian di blog rakan-rakan blogger yang lain.. Kiter dah mendapat idea baru untuk membuat sedikit pembaharuan di blog kiter nie. Al-maklumla.. kiter nie kan masih dalam proses pembelajaran untuk membina blog yang boleh menarik perhatian blogger-blogger sekalian. hehe.. ni pun dalam proses pembelajaran lagi lah nie.. so nak dengar jugak ape riaksi korang mengenai perubahan yang berlaku di blog kiter nie. Adakah yang lame okey ataupun yang baru nie lebih okey???


Nie HEADER yang lame punyer

Kiter masih mengekalkan simbolik 'BUTTERFLY' dalam HEADER kiter. Bagi kiter 'BUTTERFLY' melambangkan kebebasan para blogger dalam berkarya.



(p/s: ingin tahu apa kata anda ^_^)
TQ. Sekian, 

4 comments:

safwanmahzin said...

ni ce n simplee..like thisss..=)

Nor Shazana said...

really. ok. i will take this. thanks yup. ^_^

atien said...

santikkk 2 2..hehe...makin cekap..:)

Nor Shazana said...

TQ. hehe..^_^