Pages

Wednesday, 22 June 2011

Rahsia Personaliti Dari Jenis Darah...

Darah Jenis B:

Kamu lebih selesa dengan KESEDERHANAAN. Dalam perhubungan pula kamu adalah induvidu yang terlalu JUJUR dan lebih gemar BERTERUS-TERANG dalam apa jua perkara. Dalam melaksanakan sesuatu tugasan yang diberikan kamu lebih gemar melaksanakannya dengan cara kamu sendiri. Kamu adalah induvidu yang KREATIF dan FLEKSIBEL, mudah bagi diri kamu untuk meletakkan diri kamu dalam apa jua situasi mahupun kelompok golongan tertentu. Kamu adalah induvidu yang BIJAK BERSOSIAL. Namun adakalanya sikap kamu yang gemar BERDIKARI dan tidak gemar meminta bantuan orang lain itu, mampu mendatangkan masalah buat diri kamu dan sekali gus memperlihatkan kelemahan pada diri kamu sendiri. Kamu harus ingat bahawa, tidak semua perkara kita boleh menyelesaikannya secara sendirian.



(p/s: Betul ke ni? tapi kan...kiter rase kiter nie pemalu. Tak pandai sangat nak berdikari..dan kiter jugak suke mintak bantuan dari orang disekeliling kiter.. hehe..^_^ )

Sekian,

5 comments:

Botak said...

ni semua ramalan je., mana mungkin betul., hahaha..

Nor Shazana said...

hehe..ye jugak kan. :)

Nor Shazana said...

hehe..ye jugak kan. :)

riva'i said...

kalau darah AB apa ya?
hahahaha.
mungkin dah di riset kali?

Nor Shazana said...

AB?? tak tau lah pulak. hehe..