Pages

Saturday, 23 July 2011

Bergabung MELETOP..!!! oh YEAH!!!

St-Ad
Biarkan orang berkata kita pasangan tak kena.. Biarkan mata-mata menjeling penuh curiga.. Mereka tidak tahu hubungan engkau dan aku... Meletup bila bersatu..!

Adam.. Stacy.. bergabung meletup! Yeah! 

Oppss.. ternyanyi pulak. patot lah ribut petir melanda zon pantai timur. hehe.. Ribut pun ributlah.. nak bergabung jugak. lalalala..~

AfiNaMi
Wow. nampak bekeng je wokk. Bergabung melatop!!! *rendangnya shaye..adush~

NuraiSha
Ayu nya nama... Sejuk ambe mendengarnya.. Orangnya pun ayu..hehehe.. ^_^

NaRah
Naik parah aku dengar nama nih. Haaaiihhh.. Kalau ZaRah lagi okeyh kot kan Farah sayang.. HEHE. We take it okeyh! ^_^

ZiN*
Astaghfirullahalazim...Bahaya-bahaya.. Tak boleh jadi nih..!! Selisih malaikat 44 lah jawabnya.. kena ejas nama lain nih.. Kita letak nama HazAna la.. Sebab shaye memang minat Hazama pom. Nanti kalau awak duduk kat sarawak awak rindu shaye.. awak tengoklah hazama kat Tv tuh.. *Shaye pasti rindukan awak.  ^_^

HaniSha
Patot letak nama KecuNa oke jugak kan. Hehe.. Sheshuai gituuu.. Awak pun shaye tengok semakin Kecup sekarang nih. Nanti dah duk UKM kasi makan manyak-manyak cikit neh. =)

MiNa
Kasi H kat belakang pun sedap bunyinya..ade bunyi melayu-melayu sikit kan.. Almaklom lah.. Kat China milo mahal katanya.. Kat Malaysia Milo murah je dik..kat kedai mamat pun boleh minum nih. *Nama tu pun dah nak dekat-dekat dengan MILO tuh. Kihkihkih..=P

AmiTaN
Amitan? Khabhi Khushi Kabhi Ghan.. lalalala.. *terjadi Amitab Bachan lah pulak.. Tak boleh nih. Ejas nama lain lah.. Hurm... AmInAH. Amacam? Boleh lah kan..  Am for Amirah, In for Fatin, A for Farah, H for me-Shazana. ^_^

Meet FaSha
Awww! Fasha letih la..Fasha nak sanda.. Muahahaa.. *Maafkan shaye..tergediks pulak.=p .

AfiZan
Sejak bila mamat ni leh tinggi dari aku nih? Setahu aku masa zaman sekolah rendang je dia nih. Tak boleh jadi nih. Haaaiiihh..! Jelesh-jelesh~

RuhiN
Dulu shaye selalu dengar cerita dari kawan-kawan pasal awak.. Tak sangka pulak..Akhirnya shaye dapat juga berdiri di sebelah awak. Bangga sesangat! ^_^

JuaNa
Hah. Yang ni paling best. Nampak cam ganas-ganas je kan. Macam dalam citer Juvana yang TV3 tuh kan. Tapi yang nih V dia hilang..lari kemana entah. Tak sempat nak kejar. hehe..

?????
Pergghh. Ramailah pulak orangnya..Macam mana nak kasi gabung semua nama nih? Adush.. Hurmmm...ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ..??





Nak letak nama apa nih??


.
.
.
.
.
.
.



Adushh.. 


.
.


Blur-blur~



.
.
.
.
.
.
.




Haahh!!! Dah tahu..!
.
.
.
.
.

Apakata..kita kasi nama...


.
.
.
.
.
 Nama....

.
.
.
.
Hurm...
.
.
.
.
.



KINDIFACE! 

Hehehe..Nak tahu kenapa? Sebab...*malas nak fikir..Tepuk dada tanya sendiri. Tahu-tahu jelah. Letih dah menaip. hehe.. Majulah KINDIFACE untuk diri sendiri! GO GO GO! OH yeah! ^_^

Sekian,

7 comments:

atien said...

hahahaha..best semua nama2 tu...pndainya reka..hahaha...

lawak pun ada

SoLy SoLicious said...

hahah..kreatif sungguh...

btw, korang mmg MALATOP la..heee

ZWAN SABRI said...

Aiseyh, ramainye yang nk begabung ngan dia.. ni bukan begabung meletop lagi dah ni tapi begabung rentong.. HAHA

MySuaraBlog: Asyik Gay Jer, Lesbian Mana?

Nor Shazana said...

Nak bergabung dengan sy jugak pom boleh.. :)

kisah gadis stay up late said...

haha..FASHA??


nama terbaru..hahha ^.^

Nor Shazana said...

fasha letih..fasha nak sanda.. hehe.. :p

Kisah Si Mata Kuyu said...

i will miss u gadis berkaca mata... huhuhu don't forget me..! pleze...hahhaa