Pages

Tuesday, 12 July 2011

Seminggu ni hidupku bergantung harap dengan....



Semuanya gara-gara 2 bijik rambutan. Kalau dah tahu diri tu berpenyakit nak jugak makan buah yang sejuk-sejuk. Kan dah terima padahnya. Tekak terasa perit, dada terasa seperti dicucuk-cucuk, nafas turun naik... Nasib baik ada alat ni...'Goncang-goncang, picit..dan...sluppp.. SEDUT!!!' Ahhhh...!! Lega rasanya.! Sekarang dah tak sakit dada dah...yang ada cuma batuk-batuk dan lendir-lendir hijau je. Tiap kali aku batuk, tiap kali itulah benda hijau tu keluar. Sampai kan suara pun dah macam pontianak hilang anak je. ( aikk, macam mana tuh? tak tahu lah cheq. peribahasa baru kot.. muahahaha ). Nasib baik matrik dah habis...bolehlah duk rehat-rehat kat rumah.. ^_^

Aku tak akan tertipu lagi dengan 'isi dalamanmu'.
syuh-syuhh..!!!~
(p/s: TQ alat 'goncang-goncang'. Hehe..tanpamu tidurku tak lena, mandiku tak basah, makanku tak kenyang... ^_^ )

5 comments:

atien said...

take care yup.. ;)

NasZ said...

salam kenal..

saya doakan awak cepat sembuh k?

MOHD NASER.com

kisah gadis stay up late said...

semoga cepat sembuh dear ^.^

Cik Ezy said...

fuhh org ganu!!
saye pon org ganu..
kehkehkeh..

erk jge kesihatan ye..
=)

Nor Shazana said...

Tq kawan. I try to avoid that fruit. hehe. :)