Pages

Sunday, 28 August 2011

Belum pun takbir bergema..



Isyk.. Tak seprice langsung lah budak-budak nih!!! Ada ke patot diorang ni dah bakar bunga api malam ni..?? Ni mesti tak puasa atau tak pergi sembahyang terawih ni kan..?? muahahaha... Kot ye pun excited nak berayer..tunggu lah besok dik oiii...!! tak sempat menyempat.. Kan dah hilang seri hari raya nanti kan.. Siapa susah?? Shaye jugak..!!! sebab shaye suka tengok bunga api.. muahahaha.. Takde bunga api.. tak syok lah malam rayer nanti..-.-"





(p/s: teringat pulak tragedi 1tahun yang lalu... semangat hintai celah tingkap hostel untuk tengok abang cafe pasang bunga api..santek sangat! ^_^)


Sekian,

4 comments:

atien said...

hahahaha..
dan2 je intai abg cafe..
jom...wat party bunga api..hehe..

kisah gadis stay up late said...

sy pun dh xsempat nk tnggu ryer ni..terwih pun dh slesai td..

yeahhhhh..hehehe ^_^

Gadis Berkaca Mata said...

@atien
abang cafe tu baik kott.. bulan pose slalu bagi air free.. LIKE 1JUTA!:)

Gadis Berkaca Mata said...

@kisah gadis stay up late
amboi.. excited nak rayer ke..excited nak masuk u.. hehe..=p