Pages

Tuesday, 9 August 2011

First Try WATERMARK!

'Watermark' apakah itu? Jeng-jeng-jeng...




Watermark adalah....









Yang letak pada gambar tuu.. kiranya macam signature kita lah kot. Yang macam aku buat nih (terlebih eksyen sudaaa~) :



Yang ni versi kartun yang tak
berapa nak jadi kartun sangat. =p

Yang ni versi orang takot katak!!!
muahahaha..




Terima Kasih daun keladi saya ucapkan pada model-model yang tak berbayar nih. Akak-akak memang SANTEK!!! Boleh jadik model 'WATERMARK' kekal shaye lepas nih. ^_^



Yang sebelah kiri tu memang tak boleh jadi model..
 Mencekik je kejanya!!!


Ini adalah antara watermark yang sempat shaye buat setakat hari ini. First time buat mende alah ni.. 'Shaye budak baru belajaq!' ^_^



Watermark edit: Adobe Photoshop CS3

Credits to: Sis Aten, Mama Mia, dan Cu Coda.



Kalau rajin dan baik++++ silalah klik INI dan INI. TQ:)

Sekian,

6 comments:

atien said...

homaigoddd....igtkan citer menda la td ngn gmbr sy tu..kah3..

yg tkut katak lawo2...
hik3

Bluewendy said...

hihi..cumey nye watermark die..bila nop ajor kite nih??hihi

Shaz GBM said...

@atien
hehe..saje cube2..model xberbayar yg lawo tuh.


@bluewendy
boleh2.. sy blajaq ngan incik youtube je..:)

amirah said...

haha..,tenkiu hun..^^

Gadis Berkaca Mata said...

came2 mama.=p

Shakirah Najwa said...

wak lah ke org sute