Pages

Tuesday, 1 November 2011

1/11/2011

ONE


Hari ini semua berkaitan 1..
1 hari...1 november.. 1 kenangan.. 
So, hari ni aku nak imbas balik diri aku berkenaan dengan no.1! muahaha.. Tetiba rasa nak ingat balik kenangan masa zaman pra-matang! *matang lew sangat! =p


Okeyh.. sebut pasal 1.. dulu zaman jahiliah, aku selalu mengidam benda-benda yang berkaitan satu.. Lebih-lebih lagi zaman sekolah.. Selalu berlumba-lumba nak dapat no.1.. 


Nak dapat no.1 dalam merentas desa.
Nak dapat no.1 dalam pertandingan mewarna.
Nak dapat no.1 dalam explorace. 
Nak dapat no.1 masa pertandingan kawat kaki.
Nak dapat no.1 di mata cikgu-cikgu.
Nak dapat no.1 dalam KELAS!




Hebat tak angan-angan aku? Muahaha.. Korang jangan tak tahu dulu aku ni diva dalam kepada segala peng'koya'. Memang pantang aku duk sorang-sorang mulalah aku berkhayal! Dari luar memang nampak cam skema je budak ni.. Tiap saat berfikir.. Mesti budak genius ni.. Muahahaha.. genius lah sangat.!!!! padahal...24JAM BERKHAYAL!



TAAPPPIII...



Khayal aku benda yang elok-elok tau.. 'Khayal demi mase depang' orang ganung oyak!!! muahaha.. 


Sekian,

4 comments:

SoLy SoLicious said...

semua nk 1...heee

Gadis Berkaca Mata said...

semestinya!:)

atien said...

4 rata!...
hahahhaa

Gadis Berkaca Mata said...

hehe.. 4 rata takde belok2 yer.. hahaha=p