Pages

Tuesday, 21 February 2012

Sakit Mata

Hari ini tak ada mood nak taip panjang-panjang. Sebelah mata tak boleh nak celik. Dah terkena sindrom mata gatal+glenya agaknya. Habis bengkak sebelah mata. Dah macam lanun tak bertauliah lagaknya. Nasib baik cuti. Kalau tak komfem-komfem aku gadaikan satu hari untuk tidur dan tidur dan tidur.
Hah same lah ni.. Mmg mata
sebelah kiri aku yang bengkak pun.

Nafsu nak taip panjang-panjang dah tak ada. Mata sakit..apa pun tak boley. Taip memang pakai jari..tapi kalau mata terpejam jari menaip. Merapu-rapi entry jadinya. Kesudahnya baik aku tidur.. Mata terpejam jari terbaring. Nyenyak bebb!!!

p/s: Nyenyak ke? Dup-dap..dup-dap.. Esok penentu kesudahan Sem 1 sebagai Optometry student. Pray for me yap.

Sekian,

2 comments:

Miss Nadya said...

lama tak melawat GBM ..rindu pon ada...:)

sakit mata? try tuam dgn air panas pas bangun tidur ye my dear..;)

p/s :: xlama ag dpt r BE..:)

GBM said...

TQ miss Nadya yang cumel.Nanty GBM try cadangan nadya ye. Amin.. mudah-mudahan dapat la ye. ^_^