Pages

Tuesday, 26 July 2011

Aktifkan diriMU.

ERRRKKK.!!! Alhamdulillah.. kenyang pun. Berbuka makan nasi lauk ayam paprik+milo ais shedap.!!! Kata omputeh practice make perfect kan. Hahh.. itu lah yang shaye cuba lakukan sekarang ni.. hehe..Dah lama tak berpuasa.. Dan memang pengganggur sementara macam shaye ni elok sangat kalau berpuasa sekali dua kala kan. Takdelah nak mencekik saja kerjanya.. Makan,tidur,online je... Tapi hari ini shaye dah berjaya mengaktifkan diri shaye. Shaye dah berjaya kemaskan beg bagasi shaye yang berlonggok semenjak habis matrik lagi. Huh.!! Bunyinya macam pemalas kan. Aisyhhh.. shaye bukan pemalas...shaye cuma menjimatkan tenaga..Nanti nak masuk U kena kemaskan jugak kan. Muahahaha.. So..shaye buatlah pilihan yang 'bijak' dengan membiarkan bagasi shaye berlonggok bersebelahan katil shaye hampir 3bulan lamanya. Dan hari ini juga shaye melapangkan masa shaye dengan membaca mastika dan melipat kain yang baru diangkat dari ampaian. Rajinkan shaye ni. Muahaha.. *itu pun sebab mak yang suruh..kalau mak tak suruh comfirm tak bergerak pun. HEHE.. Nampaknya hari shaye lebih aktif jika berpuasa berbanding dengan hari shaye tak berpuasa. Nampak gaya kena selalu berpuasa lah lepas ni. Mana tahu kot-kot dalam masa 1 bulan berat badan boleh turun 5kg kot. Sebulan dah 5kg..kalau cukup 4bulan..tak ke jadi cicak kubing shaye karang. ADUSH~ *Perasaan betol anak Kak Yat sorang nih. Mimpi di siang hari jelah shaye ni..Dah memang asal keturunan anak gajah boleh pula nak bertukar jadi keturunan cicak kubing. Tunggu ahli sihir CINDERELLA menjelma lah jawabnya.. hehe.. 

BERTUKAR!!! ^_^

Sekian,

2 comments:

SoLy SoLicious said...

jgn tangguh2 kerja..nanti berlonggok mcm ulat gonggok ^____^...heeeeeee

Nor Shazana said...

dah settle dh tadi.. hehe.. :)