Pages

Saturday, 30 July 2011

BEN ASHAARI, jom tengok SINI...

Nak join? Klik SINI
Gambar yang akan ditunjukkan ini adalah tanda kebosanan dan 'kegilaan' shaye pada masa dan ketika itu.. Dan yang menjadi mangsa sasaran shaye masa ini adalah adikku si MONTEL aka MEKNI. muahaha.. Tengok boleh.. terkejut jangan.! Nanti dah tak boleh nak bezakan yang si gambar ni terkejut tengok orang melihat gambar ini..ataupun orang yang melihat gambar ini terkejut melihat gambar yang diperlihatkan ini.. HEHE. Pening?? Ala..susah-susah sangat.... tengok je gambar kat bawah ni.. 







Oppocoottt!! Mak shaye santek.!
*melatah lah pulak.=p

No edit! No crop.. ok.! Original..! Cuma shaye tambah yang tulisan-tulisan tu je. ^_^ Masa ni si MONTEL duk tengah melahap choki-choki yang baru dibelinya di kedai sebelah umah atok shaye ni. Sedap sangat melahap sampai habis tercoreng moreng mulut. Habis segala-galanya bulat kan. Badan bulat..Mata bulat..sampaikan hidung pun dah terjangkit dengan mata dah pun. Bulat! Muahaha..



(p/s: duk mengata adik sendiri..padahal dia masa kecik lebih BULATdari ni kot. =p )

Sekian,

16 comments:

Eena Arrina said...

eh.boleh pulak dia zoom in gmbr adik dia. :P

Eena Arrina said...

eh.boleh pulak dia zoom in gmbr adik dia. :P

Nor Shazana said...

mane ade zoom. mmg dah jaraknya 1cm je dr sumber lensa.

atien said...

hahahahahahahhahahahaha....segalanya bolet...tp still comel x hilang

eyraatiqa said...

hee~ anak itik tokwi mandi dlam kolam.. sile smbung nyanyi. jalan jalan smbil jual kuaci. ehh?

Azzah said...

ala,bolatnya..singgah kembali

Shuk_ArChie said...

hehehe comel... :)

Nor Shazana said...

tu lah.. asyik makan je keje nye..

AMMAR YASIR said...

Comelnya

CT said...

bolatnyaaaaaaaa....:)

Yumida said...

eeee...kiut nyer...meh cubit2 sket...

salam ziarah n happy berblogging yer..

Lelord said...

bolatnya

BiNtaNg HaTi said...

bulatnya mata dia...hehehe

Nor Shazana said...

waa..semua ckp bulat..cukup 40kali bulat sngguhlah budak nih. hehe

DoodleLicious said...

hihi, semua bulat ^^

PeRmAtA bIrU said...

dtg tengok gambar..:)