Pages

Sunday 31 July 2011

Kehadiranmu ku nantikan..

Saat kehadiranmu ku nantikan...Aku gentar..aku takot...Ya ALLAH.. Kalau benarlah ini yang terakhir kalinya perjumpaanku dengannya.. Engkau jadikan lah perjumpaan kami pada kali ini, perjumpaan yang paling bermakna bagi kami Ya Allah.. Engkau perkuatkanlah kami bagi mengharungi segala godaan nafsu dan sikap tamak haloba kami. Hanya kepada-Mu kami meminta dan bermohon.. Engkau berikanlah keberkatan dan hidayah pentunjuk-Mu di atas perjumpaan kami pada kali ini Ya Allah.. Aku sangat gembira.. Bukan gembira kerana Aidilfitri bakal menjelma..Tetapi aku gembira kerana kali ini aku diberikan peluang sekali lagi untuk menghayati bulan RAMADHAN yang penuh berkat ini.. Aku bersyukur kepada-Mu, Ya Allah.. Amin..




Selamat Menyambut Bulan Ramadhan. 
Sama-samalah kita memperbanyakkan amalan kepada-Nya..



(p/s: azam tahun ni tak nak skip sembahyang terawih..*nampak gaya kena banyak berpantang lah..tak boleh sentuh makanan sejuk-sejuk..nanti ada yang tinggal terawih karang. =p )


Sekian,

4 comments:

ZWAN SABRI said...

diharapkan kehadirannya kali ini akan membawa seribu satu kebaikan kepada kita.. amin! ;)

MySuaraBlog: Asal Usul Kaca Mata Hitam

FADZ said...

yer..sepatutnya kita menantikan kedatangan ramadan melebihi aidilfitri tapi nampaknyer macam da terbali...=)btw shahimar dpt biasiswa jpa utk ke oversea ker??

jom baca kisah rasukan di dewan bersalin..=D

Gadis berkaca mata said...

yup..betol tu.

@nurasyiqin xtau lg. still mnunggu

atien said...

selamat menunaikan ibadah di bulan yg penuh makna ni yer...