Pages

Friday, 12 August 2011

The Dark Future Of MEKNA!






Mereka cakap shaye ganas..
Mereka cakap shaye kejam..
Mereka cakap shaye terlebih eksyen..
Mereka juga cakap shaye ni berani tak bertempat.. 
Mungin sebab itulah mereka membayangkan shaye jadi sampai sebegitu rupa.

Tapi takpe...shaye tak kisah.. Sebab siapa pun shaye...Ganas ke...Kejam ke.. Terlebih eksyen ke.. Berani ke.. Shaye lebih tahu.. Omputeh ada cakap 'DONT JUDGE A BOOK BY ITS COVER'. Awak-awak cuma tengok watak giler-giler shaye je kat luar.. Awak-awak tak nampak watak waras-waras shaye lagi tau.. Shaye takot nanti kalau awak-awak nampak watak waras-waras nanti ramai pulak yang terpikat! muahahaa.. pashan derr!! *agaks gediks! 








Santek tak model dalam gambar-gambar diatas?? Santek kan! Shaye LIKE 1 JUTA walaupun kelihatan agak KEJAM disitu! -.-"


Credit to: WAN NAZRI PHOTOGRAPHY





Kalau awak-awak baik, silalah klik INI. TQ:)


Sekian,

7 comments:

atien said...

hahahaha...sy lom pernah tgok ketidakwarasan anda..
nk ngetest tgok leh?

Gadis Berkaca Mata said...

Aisyhhh..
sungai jangan diduga.
nahas jangan dicarik!
nanti shaye bertukaq mahu pengsan 41hari karang. muahhaha=p

SoLy SoLicious said...

wow.. *speechless..hahah

Gadis Berkaca Mata said...

adusshh.. itulah yang sepatutnye.. =p

myra yusreena said...

same ah kite..sep cket!hahaha..

amirah said...

xprasan lop na lam gmbo antu tuh..hahha
thrilllllll

Gadis Berkaca Mata said...

hahaa.. loading r awok nih..=p