Pages

Wednesday, 3 August 2011

Kekoyaan membawa 'PADAH' !

'Masa ni lah nak meleleh hidung aku nih...!!! Ni mesti gara-gara berbuka minum ABC nih. Adush. Ni yang aku tension nih. Siap kau ABC.!!! Kau jadik musuh aku hari ni.! *tak pasal-pasal!~ Okeyh..Tarik Nafas dalam-dalam.. Okeyh!! Dah tak meleleh dah...Lega!!!'... ^_^

"ALLAHUAKHBAR!!!" Eyh...?? Aku kat mana nih? *Soalan normal apabila pesakit di hospital hilang kewarasan. muahahaha. Isyk. Apasal aku sorang yang berdiri nih? Mana orang lain?? *panik! -.-" Tengok bawah. Aikk..!!! kenapa orang kiri kanan depan belakang aku berada dalam keadaan rukuk?? Kenapa aku sorang yang berdiri?? @#%* !! Rupa-rupanya aku dalam tengah sembahyang terawih!!! Ape ke 'cekap' benor aku nih. Malu sih!!!! Orang lain semua dah lama rukuk. Aku sorang yang terpingga-pingga macam orang giler 10saat. Tergopoh gapah aku rukuk..1saat kemudian mereka semua dah sujud. Aku pun apalagi..gedebah-gedebush sujud... "ASSALAMUALAIKUMWARAHMATULLAH..." selesai 2rakaat!



Iman tengah sibuk baca doa.. Aku pulak sibuk cover malu! Makcik sebelah aku tengok lain macam je... Aisyhh.. makcik nih tengok aku nih apa pasal pulak? Jangan-jangan nak jadikan aku menantu tak?? Muahaha... PERASAAN derrr!!! *Tak sengaja lah makcik. mana nak tau mase tuh shaye boleh ter'koya' pulak. 'senyum tak perlu kata apa-apa'... BLUSHING derrr!!!~


(p/s: Macam mane nak kasi hilang malu nih.. Any idea??? Malu ngan manusia 1 masalah..Malu dengan yang SATU tuh lagi tak terkata.. -.-" )


Jangan lupa klik SINI dan SINI. TQ! 


Sekian,

9 comments:

atien said...

hahahhaha...fikir masalah masa depan ke awk???haha..

kusyuk..xperlu berkata apa2..:P

Nor Shazana said...

fikir masalah hidung yang nak meleleh tuh lah. menci den.

p@kcikLie said...

salam ngn makcik td tu kerap2..hhee..esk kalau jmp salam lg..haha terus cover malu n jd calon menantu..kah2.

SoLy SoLicious said...

hahaha..pernah jugak terjadik pd sy.... tp pndai2 la cover..hee

Nor Shazana said...

adush. eden terkono. -.-

myra yusreena said...

haha..tensen ouhh kalo nak smyg ingus melelehh..haha

amirah said...

tu bru lmbat rukuk.,sy dlu org da nk sujud.,kita xrukuk2 lgi..=.="

atien said...

hahahahahha..mirah2...terlebih sdh..

Gadis B.M said...

kes berat doh tu mirah.. hehe=p