Pages

Tuesday, 20 September 2011

19/09 ke 19

Hohoho! Rayer dah nak berakhir tapi aku..?? Puasa enam pun belum. Macam mana ni GBM... Malas eyh?? Opppsss!!! Bukan malas yer..cuma masa yang tidak mengizinkan.. Insyaallah esok kiter cuba puasa yer. Masih sempat kan.. hehe.. Puasa 6 hari...Raya 2 hari.. Boleh? Muahahaha...



Semalam 19/09/2011 genaplah usia kemudaan aku yang ke-19.. Macam hebat je bunyinya kan.. 19..19..beb!!!!Tapi...sambutannya tak seperti yang sebelum-sebelumnya..setakat bunyi je hebat...takde maknenye jugakkan.... Kalau sebelum ini aku dikenakan oleh roomate aku yang nakal-nakal..kejar sini kejar sana sampai peluh memenuhi muka bagai...Marah?? Takdelah..terharu lagi ada!!! Tahun yang sebelumnya pula birthday aku jatuh pada malam raya.. Terharu beb.. Mak aku siap beli kek 2 butir bagi meraikan birthday aku yang tak semegah ni.. Blackrose dan Blueberry cake! Menjilat jari derrr...!!!!


Tapi itu bukanlah cerita yang aku nak ceritakan pada entry kali ini... Aku nak cerita pasal... Hurm... Pasal... Ala... malu la pulak nak cerita.... Okeyh-okeyh.. macam ni... Pagi tadi masa aku bangun dari tidur.. Tiba-tibakan... aku ternampak ada sebutir cadbury zip bersama biskut munchy dan coklat bulat besaq disebelah bantal aku.. Jadi of courselah aku hairan tak terkata kan.. Aku memang kuat makan.. Tapi aku takdelah sampai nak tidur pun bertemankan coklat... Aku pun tanyalah dekat roomate aku...

'Siapa yang kasi ni?'
'Entah?? Lupa pulak nak tanya nama dia..'
'Hah?? Hurm.. Dia pernah datang sini tak?'
'Hurm..Pernah!'
'Macam mana rupa dia?'
'Pendek-pendek dan berkulit putih..'

Aikkk.. Sape pulak ni? Aisyhhh.. tak boleh jadi ni.. kena cari jugak siapa yang hantar benda ni. Takot jugak kalau bukan hak aku.. Mana tahu dia cuma nak aku tumpangkan coklat dia sebelah aku masa aku tidur kott.. muahaha.. Masuk je kuliah BIOCHEM pagi tadi terus aku menjadi wartawan sementara.. Habis orang aku tanya.. Sampailah ke 2orang budak cute nih. Mula-mula dia tak mengaku.. Lepas tu.. Diorang tersasul.. Tahu diorang cakap apa? 'Seksinya dia tidooo..' Wooiiittt!!!! statement berani mati kott.. Serius malu aku bebbb!!! Naseb baik satu kaum dengan aku.. Haihhh.. memang kaki skodeng betul diorang ni. Sabor jela... Apa-apa pun..TERIMA KASIH yer AWAK-AWAK. Tahu-tahu je yerr yang shaye suka makan yer..^_^


(p/s: nak tengok wajah 'hadiah dari kayangan' tu?? tunggu next entry yer..CHILL~)

Sekian,

3 comments:

tamlegend said...

untung la dpt hadiah...anyways hepi besdays...

SoLy SoLicious said...

selamat ulang tahun kelahiran awak :)

Gadis Berkaca Mata said...

TQ. ^_^