Pages

Saturday, 24 September 2011

Bila raya terlebih jadi..

Ini lah yang susah..bila tangan ni asyik gatal nak bukak PS. Siap letak PS dekat pin tool bar lagi tuh. Addicted bebenor!!! *PS not stand for PLAYSTATION but stand for PHOTOSHOP.. jangan terconfius yer.. Tapi tangan aku takdelah kretif mana pun.. Eksyen je lebih.. Setakat nak edit yang cikai-cikai je boleh la... hehehe.. 

GBM dah tak wujud dalam gambar ini. HARAP MAKLUM!!!

Amacam? Cun tak??? Mestilah cun.. Gua punya family derrr.. lu langsi, lu tak mati!!! muahahaha.. Aku jelesh weyh. Tahun ni merupakan tahun terpendek nikmat hari rayer yang aku dapat rasa!!! Sob3. Sedih!!!! Tapi.. Nasib baik duit raya dapat yang tergempak tahun ni. muahahaha.. Masyukkk beb masyukk!!! Korang leh tengok kat sini..


(p/s: kalo rayer aku lagi panjang kompem-kompem duit rayer lagi masyukkk kan.!!! muahahaha.. CHILL~)

Sekian,

3 comments:

sea_lavender said...

wah mood raya lg entry GBM ye~~ nice editing =)

Gadis Berkaca Mata said...

hehehe...kalu ikutkan hari2 nak rayer..=p

Gadis Berkaca Mata said...
This comment has been removed by the author.