Pages

Friday 23 September 2011

Nak tukar link aci tak?

Malu siyh!!! Hadoiii.. Aku tak sangke pulak luahan GBM sampai dapat 'pengaruh' macam ni.. Terharu pun ada kenkadang.. Tapi terharu tu lebih kepada malu lah kot.. muahaha.. Belum pun genap satu minggu aku berkenalan dengan budak-budak opto disini tiba-tiba ada budak cute ala-ala meow tegur...


'Shazana ada blog eyh?'
'Hahhh???!!!'
'Bukan shazana ke yang ada blog?'
'Hahhhh?? Blog apa nih?'
'Entah apa nama dia..tapi kiter selalu baca lah..'


dalam hati bergetar hebat weyh..!!!!rupa-rupanya aku bleteq macam mak nenek ada jugak yang baca yer..tapi...!!!! Aku still mahu berlagak diva.. Berlakon mengalahkan lisa surihani beb....!!!!muahaha..

'Blog?? Blog apa ni? Mana ada lah...'
'Eyh..!! takde eyh..??tapi rasa macam blog shazana..'


Mampoooss den. Aku rasa macam dunia bergegar dua setengah saat. Malu dan hairan.!!! Macam mana budak-budak ni boleh tahu kehadiran blog GBM??? Kire pemes jugak 'ZON BLETEQ GBM' nim kan. muahahaha.. *syok sendiri pulak. tetibe..-.-"

Last-last terkantoi jugak dengan budak-budak nih. Siap main ugut-ugut nak sebarkan 'virus GBM' pada budak-budak opto lain kott.. Haihhh..selisih malaikat 44. Ganas betul budak-budak OPTO kat sini. Macam JAMBU Maharaja Lawak cakap... Muka cute hati lagend!!!! muahahahaa... CHILL~

(p/s: rupa-rupanya ramai lagi budak-budak opto yang ada blog sendiri.. termasuklah budak meow2 yang tegur aku nih. hehe..)

Tadaaaa!!!! Ni lah rupa present dari 'kayangan' tersebut.

Apa kena-mengena gambar ni dengan tajuk entry pulak? Haihhh!!! Pening lah GBM nih!!!! Isyk..tulah.. sape suh tak layan entry GBM yang sebelum-sebelum ni.. Yang ni lah yang aku duk sebut-sebut dalam entry yang INI.. Bangun-bangun ni nampak mende ni tidur sekali dengan aku. hehe.. Maaf yer.. Tak sempat nak snap.. coklat dalam bungkusan putih telah kempis dek kerana di telan hidop-hidop oleh aku. muahahaha..*gelaks jahat. Shedap!! lemak-lemak manis gitewwww!!!! hehe..Lain kali bagi lah lagi yerrr.. ferrero rocher pun okeyh jugak!  ^_^


Sekian,

7 comments:

Nur Zafirah said...

amboi meow2 ade jugok selit. haha

Gadis berkaca mata said...

eyh2.. budak meow2 dah mai dah.. muahaha

SoLy SoLicious said...

pergh... femes tu...heeee

EyqaLuvender said...

uuuuuuu...ley jd blogger retisss la pasni...=p

Gadis berkaca mata said...

haiyakkk.. takde lah sampai mcm tu kot.. hehe.. malu den. ^_^

Anonymous said...

Syazana belajar kat puncak alam jugak eh.. ni hakimah kelas 5 kindi dulu... saya pun belajar kat puncak alam juga... :)

atien said...

amboi sedapnyerr...