Pages

Wednesday 19 October 2011

Behind the screne of MOSSE 2011

Malaysian Optometry Students Sport Event 2011

Place: Padang kawad UITM Puncak Alam
Date: 14-16 Oktober 2011
Sponser by: BOH, DUTCH LADY, essilor.




Sebelum kepemergian kami ke MOSSE.. ANP test! Macam pelarian dari siam daa.. Muahaha...~



muka stress derr..




Explorace.
disebabkan aku jaga untuk check point 3 sahaja.. So, hanya di check point aku jelah yang aku sempat snap. hihihi... 



Twintecth or SEGI.. lupe daa..@_@



UIA! pembolot semua hadiah.. haippp! =p





amacam? boleh teka tak?? =p

Opppss.. lupa.. selepas selesai di check point 3. Aku ke cafe untuk makan pagi pada jam 12.30tengah hari... Dan secara kebetulan di situ jugak adalah check point last explorace. Dan ini adalah golongan yang terpilih yang sempat di snapkan oleh aku. hehe..


MSU.. Baju diorang CHANTEK!!!

UKM


Padang kawad UITM P.ALAM



Netball.
Pukul 3petang ada pertandingan netball.. perlawanan antara 'optometrist-optometrist' yang berlainan U...



Hot player! TERBAEEEKKK DERR!!!!






Pisss.. 'sahabat-sahabatku blogger!!!' =p

Kami penyokong setia!!!! Nak terkeluaq anak
 tekak duk jerit2.. 

And the result is..
1. UIA
2. UITM B( senior )
3. UITM A( junior sem1 )



Perancangan untuk esok..

 Futsal.
 Malam... Pertandingan FUTSAL!









Yang tudung hitam tu kan.. semangat bebenow! Excited! hehe=p



Yang baju puteh tu aku paling suka tengok dia main..
Walaupun asyik jatuh..tetap juga meneruskan perjuangan..
'Pemain import' from SEGI. ^_^



UIA vs UITM.. FINAL


Puncak Alam.... AUMMMM~ 

Mendebarkan, mencemaskan dan melemaskan.! muahaha.. Serius weyh.. balik je daripada tengok diorang main ni.. terus aku teguk air berbotol-botol. Semangat jerit bagai nak rak! Mengalahkan orang berebut PIALA FIFA. haihhhh.. Itu sebab aku tak boleh tengok orang main bola.. *p/s: alasan... muahaha~

Keputusan penuh FUTSAL:
1. UIA
2. UITM A (senior)
3. UITM B (junior)

MARATHON.
Last day.. 16 OKTOBER.. Larian MARATHON!


Jaga check point first! Semangat derr!! SEMANGAT!!!!

Oloh.. siannyer.. dah merangkak-rangkak.. 





Panas la.. hihi..*gelenya!

Pemenang tempat pertama MARATHON lelaki... UITM!!! 


Tempat ke-2

Macam polis trafik leww plak..=p

Pergghhh.. kawan aku dapat no.3! bangga-bangga!! 



Ni pun kawan akuh... comel! 

Ini jugak! Shakira..shakira.. lalala~


Berakhirnya MARATHON...

Senior optometry UITM


Hadiah.
Antara hadiah untuk para pemenang..








Naib Coordinator Optometry Puncak Alam.

MC untuk MAJLIS PENUTUP..

KAMI! ^_*


Three S for MOSSE : Sihat, Seronok, dan SUNBURN!

Sekian,

1 comment:

SoLy SoLicious said...

oo..ni gmbrnye,..asal UKM 1 gmbr je? heee