Pages

Tuesday, 4 October 2011

Kenapa begini...?



Setiap kali habis kelas aku cuba sedaya upaya untuk mendampinginya..dekat dengannya.. dan selalu berjumpanya.. Aku menggadaikan waktu studyku untuk dia.. Pagi,petang,siang..malam..kunjunganku tak pernah putus.. Tapi.. Apa yang aku lakukan hanya sia-sia.. Salamku tak berbalas, kunjunganku tak bersahut... Waktuku dibazirkan.. Kenapa wahai kekandaku? Kenapa? Lagu 'Beribu Sesalan' memang pantas untuk aku tujukan pada diri aku ketika ini.. *macam orang tangkap cintan lew pulak...!!!


Sedihku..bengangku..sakitku.. marahku.. hanya-DIA yang tahu.. Dan bukannya seperti yang dikatakan MILA..'Aku lebih tahu'.. Kerana aku memang tak tahu! Aku tak tahu kenapa kekandaku bertindak agak kejam terhadapku. Pelbagai soalan bermain di benakku..

Tahukah engkau wahai kekandaku yang ku kasihi..
Tahukah engkau sehingga kini aku tetap setia menanti kehadiranmu.. Kemunculanmu kebahagiananku.. Berada disisimu aku lepas dari segala bebanan.. Sumbermu pendapatan utamaku.. Tapi kenapa wahai kekandaku? Engkau memperlakukanku seperti ini.. Sedih..adinda sedih wahai kekandaku..


Kekandaku,
Adinda mohon...Munculah walaupun seketika wahai kekandaku.. aku ingin menjalin hubungan denganmu hanya 4tahun cuma.. 4tahun cuma sekejap kalau dihitungkan.. Pejam celik-pejam celik dah masuk 4tahun.. tolong yer kekanda.. Adinda memerlukanmu hanya selama 4tahun sahaja.. tak lebih dari itu..






























Kepada kekandaku 'JPA'..,
Keluarlah dari tempatmu.. adinda nak download borang penjamin ni.. 7/10/2011 dah nak kena hantar.. tolong keluar ye kekandaku.. adinda sayang 1JUTA kalau kekanda keluar.. Bantu adinda yer kekandaku JPA. Stress adinda akan segera hilang... :)


Kekanda taknak jumpa adinda lagi ke?

Sekian,

2 comments:

Kongsi Apa2 Aje said...

salam perkenalan
sudah 4low kamu..4low kongsi balik yer

haha..ingatkan cik abam btol2 td..JPA lak. apa2 pun nice entry

jom 4low ngn komen cni lak yer
http://kongsi-apa2-aje.blogspot.com/p/berkongsi-disini.html

mekasih (^_^)

Gadis Berkaca Mata said...

thanks. hehe... nanti GBM roger2 sane yer..:)