Pages

Saturday, 29 October 2011

Salah satu faktor aku tak suka pergi KL!!!






Hahhh!! Nampak gambar kat atas tu?? Lantaklah korang nak cakap GBM tak sopan pun.. Tapi jangan cakap aku pengotor yer! Disebabkan sikap aku yang pembersih ni lah aku peka terhadap masalah ni. Tengok betol-betol gambar diatas.. Apa kekurangan jamban diatas...
HAAHHHH!!! Mana paip nyer weyh??! Macam ne aku nak basuh kalau takde paip..Arghhh!!! Dah lah keadaan aku masa ni nazak bebenor. Macam dah telur dihujung tanduk.. Macam anak gajah tercirit dah rupanya!


Nasib baik jamban yang paling hujung yang ada double jamban dalam satu bilik tu ada paip.. Kalau tak.. Kompem aku dah hack tempat ni seumur hidup.. Haihh..






Pertandingan melantak paling banyak!

Hehe... sebenarnya inilah motif utama aku merantau dari Puncak Alam ke Kuala Lumpur. Semata-mata untuk melantak cuma!!! Eyh silap.. bukan 'aku' tapi 'mereka'. Aku tak tahu pulak diorang nak bawak aku sampai ke tengah kota macam ni. Giler terkena kejutan budaya aku weyh!!! Istighfar panjang...







Natang gapo pulok nih? Sebenarnya aku ikot diorang adalah untuk beli natang ni lah.. Niat aku suci weyh.. Takde niat pun pergi KL semata-mata nak berjoli.. Aku ke sini semata-mata nak beli 'pentorch' ni lah.. hehe.. Tahu tak pentorch ni guna untuk apa? Hahhh.. meh nak habaq mai.. Pentorch ni amat penting bagi seorang optometrist..


Instructor lab mintak kitorang beli pentorch sebab kitorang bakal guna alat ni untuk experiment ukuq anak mata.. okeyh.. dah..dah.. back to the main topic!!!





Tekak aku tekak kampung je weyh.. takdelah tekak selera western macam ni.. Mana lah aku reti main bakar-bakar..masak-masak bagai! Tambah pulak dengan makan guna batang buluh 2 butir tu. Terseksa nak makan weyh..!!!Terconket-congket bahu nak boleh kepit makanan! Korea lah sangat kononnya..  muahaha.. Aku ni takdelah macam diorang ni.. mereka memang asal bandar.. Pro je aku tengok masing-masing makan pakai 2 lidi tuh. 










Muka tak ikhlas! Muahaha.. pes time makan pakai natang tuh. Muka masih blur-blur. Macam orang makan tak lalu..mandi tak basah je kan...?? *padahal makanan penuh dalam mulut! muahaha.. acting terlebih plak minah ni kan..=p


"Eyh-eyh.. ada lembu lah dalam periuk ni... YEAYY!!!" Macam kanak-kanak yang melantak ribena je.. Muahaha.. aku memang histeria bila jumpa lembu.. SHEDAAPP bro.. SHEDAPPP!!! Nikmat!!! Tengok tangan pun dah tahu macam kebuluq Lembu! Terus PARKINSON!!! moohohoho..



Senyum sampai ke telinga!


Amboi-amboi.. tadi cakap tekak kampung la.. tak reti makan western lah.. Poyo je lebih!!! HEYYYY.. betul lah!!! GBM memang tekak kampung.. Orang kampung kan memang suka makan LEMBUUUUTT.. hehe.. LIKE 1JUTA for LEMBU!











Giler banyak ko makan GBM! HAIHHH..SEMPUT!!!
Muahaha.. Tulah.. sape suh korang bawak GBM pi tempat macam ni.. Kan dah jadik macam harimau jumpa lembu. Aku pun terpaksa lah jadik harimau.. AUUUMMMM!!!~ *kesian lembu.. 




Budak-budak yang bertanggungjawab ke atas kerakusan aku melantak.. Haihh.. KENYANG 10 TAHUN WEYHH!!!




peace!

Tengah duk pilih-pilih makanan kitorang terserempak dengan AQASHA dan bini dia weyh.. Hensom nyah!!! Tapi.....!!!! GBM kan pemalu!!! SO.. tak berani nak tegur! ARGHHH.. Melepas nak posing bersama artis!!!!

Dalam lift pun nak posing.. POYO betul kan...-.-



Asal aku dapat gajah weyh??? Ke sebab aku 'cumey' sangat macam gajah?? Kesssoookkk hati cheq noh! Sob-sob.. T_T


Yeayyy!!! Dah tukaq dah... hehe... Tapi...!!! Kenapa anjing?? Habis kena samak balik lah jawabnya nihhh... *heyyy!!! banyak songeh pulak minah nih!!!


COMEEEELLLLL!!!
Waaaa...HISTERIAAAA lagi!!!! Comeyh gilaq weyh!!! Aku cop anak gajah!!! Aku cop anak gajah!!!! 


OPPSSS~
Ehem!!!Ehem!!! Batok kuat-kuat.. Gaduh lah sangat... dia ni bro optometrist jugak. Budak post dip yang agak terpancar kepoyolannya.. haha.. Makwe dye tengok gambar ni mampoooss aku. *Sorry kak.. Ini hanyalah lakonan semata-mata.. CHILLL~ ^_^

Kanak-kanak RIBEEENNNAAA

Eyh-eyh..Chanteknye kasut MICKEY tuh.. =p

Dah alang-alang datang sini.. mereka ni nak main bowling pulak.. Aku?? Kompen-kompen lah takleh nak men!!! Aku kan tengah bajet 'ayu' mase tu.. hehe..=p



Hamboiii.. sampai terlengguk-lengguk nengok orang main. hehe..





Mak aku pesan.. 
Duk KL kena pandai jaga diri.. 
Jangan asyik bersosial.. 
Jangan terpengaruh dengan budaya yang tak elok.. 
Jangan asyik nak berjoli.. 
Belajar berjimat.... 
Macam-macam mak aku pesan.. 



Insyaallah mak.. Selagi hati ini sentiasa mengingati DIA yang SATU dan selagi baginda (RASULULLAH) menjadi idolaku dan selagi kitab AL-QURAN menjadi petunjuk dan Hadis menjadi rujukanku.. selagi itu diri ini sentiasa berusaha menjadi yang lebih baik... 



p/s: saya bangga dengan apa yang saya pakai dan bangga dengan apa yang saya miliki!

Sekian,


8 comments:

Azzah said...

salam,tak semestinya duk kat kl kena berubah bagai kan..comey adik ni..:)

Bell said...

huhu...terbaik klu main bowling pkai bju kurung..but not possible right main bowling pki bju kurung coz one of my friends penah wat gitu even malu2 pd mulanye..mmg terbaekk..hehe

Cik Lia Lomi said...

jalan sakan ni, salam kenal. :)

Gadis Berkaca Mata said...

HEHE.. kiter baling bola skali je.. malu eyh nak men.. cine sebelah jeling semacam je mase maen.. terus xbrani nak men. hehe=)

SoLy SoLicious said...

hamboi..berjimba ye..heee...

kebanyakan toilet mcm tu..

EMOdisaster said...

hai..jom? awak ditag oleh saye..=)
http://emosbloggingforlifes.blogspot.com/2011/10/game-tagged-pulak.html

atien said...

enjoynya GBM..HEHEHE

miss lollipop said...

nice story ! :D
UNRUNG LA DPT MKN AT SEOUL GARDEN :(