Pages

Thursday, 24 November 2011

Rahsiaku terbongkar!

Diam-diam ubi yang sombong! 

A'aah.!!! Memang tu lah mereka duk mengumpat pasal aku..masa mula-mula aku jejakkan kaki ke PALAM. Memang asam boi sungguh saing-saing demo! Ooooooo...patot la masa aku minggu suai kenal semua orang tengok aku semacam je. Isyk. Baru hari ni semua duk pakat 'cur-heart' blako! muahaha.. Semuanya gara-gara sekeping gambar...




.......

.......


.......





......

......

Apa-apa..? Ingat orang nak kasi tunjuk ka? Malu lah den bro! Nanti jatuh saham siapa mahu kasi naik balik? Tak laku 10tahun mahu hidup segan mati tak mahu pulak aku karang. muahaha... Sorry lah kakak-kakakku sekalian. Diriku ini sememangnya pemalu dengan orang yang tak kenal sebab tu tersangatlah slow masa mula-mula masuk dulu. Tapi sekarang dah tersangatlah kenal boleh lah nak kepoh-kepoh dengan akak-akak semua. Tapi yang cakap saya berlagak tu memang saya tak boleh terima kak! Sebab...takde apa yang boleh saya berlagakkan pun. Haihhh.. Terkesikma saya akak! Belum pernah orang cakap saya berlagak..akak lah satu-satunya taw! muahaha.. Tapi...kalau diingatkan balik diawal-awal pertemuan, aku pun memang rasa aku ni macam 'cerdik' sombong sebab aku memang tak cakap dengan orang lain pun selain Husna.. Sebabnya lagi....  Husna lah satu-satunya rakan satu kuliah zaman matrik dulu! Seperti yang saya tekankan pada entry-entry yang terdahulu... 


'GBM MEMANG PEMALU ORANGNYA...' 


Sebenarnya apa yang akak tengok tu...sikit je baru tu.. Kalau akak nak tahu.. kami satu bilik memang giler-giler orangnya.. Siap buat video klik hindustan tuhh.. lagu Kuch-kuch Hota Hair lagi! muahaha.. Sampai tungang terbalik kerusi..konon-konon duduk atas bukit lah sangat kan... muahahaha.. Naseb lah ko kerusi.. kena lenyek dengan 3 anak gajah. 



Hyperattractive! =D
Oppps..siapa yang terlebih sekarang ni? hahahaha..


(p/s: dah tengok gambar baru tahu yang GBM tak macam ubi kan..^_^)

Sekian,

2 comments:

Hanis Nizam said...

Naik atas kerusi ? Mmg dahsyat kak oyy >.<

Gadis Berkaca Mata said...

opppss.. terbocor rahsia sudah.. hehe=p