Pages

Sunday, 27 November 2011

TORPEDO!

 Terbaikkk lah wokkk!!! Ini baru orang panggil masak nasi jadi mee! Nasib baik mee yang bertukar tu sedaappp.. Kalau tak mahu ke laut aku dibuatnya.. hehe


Takpe..takpe.. motif utama aku keluar cuma nak melapangkan minda... al-maklumlah.. sudah 2minggu kami berjuang menempuh segala bagai ujian. TITAS, ANATOMY, OPTIC, OPHTALMIC, BIOCHEMISTRY, BPC... semuanya berjalan hampir serentak.. dan kami memang sentap! Huhhhh!!!
Dan semalam kami berpakat untuk bersiar-siar di sekitar bandar SHAH ALAM.. Mana lagi kalau bukan PKNS dan SACC.. berjalan sakan derr.. Tapi apa yang aku beli cuma sebatang marker pen yang berharga RM3.50. Tambang bas lagi mahal dari tu kottt.. Tapi takpe.. tujuan utama aku kan untuk bersantai cuma! ^_^
Jalan..punya jalan... kawan aku tegur..

Hari ni bukan sepatutnya orang baca doa akhir tahun ke?
A'AAHHHH laa... TERLUPA!!!!! *dah pukul 6petang
Kita masuk kedai buku dalam PKNS la.. kita curi-curi baca sekejap doa akhir tahun. 
Hohhh!! Jom-jom-jom!!!! Cepat-cepat!!!!! 


Semangat aku duk belek satu-satu buku yasin kat dalam kedai tu.. siap snap lagi ko!!! Semangat!!! Takot tak sempat nak mengakhiri tahun ini dengan penutup yang baik.. Setahun sekali cuma.. Berebut-rebut nak baca. Last-last... tengok harga.. RM2.00.. Cehhh.. buat penat je ambil gambar satu-satu.. Kitorang rembat 2 sekali gus terus bayar serbu ke kaunter..
Fuhhhh... Syukur alhamdulillah.. Dengan lafaz bismillahirahmanirahim bertempat di stesen bas...Berjaya jugak kami mengakhiri tahun ini dengan doa penutup.. Alhamdulillah...



Eyh..Apa kena mengena torpedo dengan entry kali ni... 
Jeng-jeng-jeng....








ABC TORPEDO!
SEDAAAAPPPPPPPP WOKKKK!!! Sampai berebut-rebut! Dah takde rupa budak U dah! Semua pakat duk serbu benda alah ni.



Khusyuk melahap!!! Muka innocent gilaq. muahaha..


Char keow Tiaw masih tak terusik.. tapi TORPEDO dah licin..
Hebat tak.?=p


Senyum sampai ke telinga habaq hang.! ^__________^


Eyh.. Ni aku punya lah!!
Aku punya!!!!
Aku lahhh!!!
A'aahhh!! Takde-takde.. aku punya dulu!!!
HOIHHH!!! Ini KL aku yang pegang!!!So, aku punya lahhh!!! 




Hamek hang! Kebuluq tahap gaban! Siap main cilok bagai! Tapi betul lah.. best wooo!! Kira berbaloi jugak aku keluar Shah Alam dapat makan mende alah ni. TERBAIIKKK!!! 


Bagi kaum ibu yang mengidamkan ABC..dan kaum bapa yang kebuluq ABC.. Anda bolehlah melepaskan nafsu kebuluq anda di Gerai Berhampiran Bus Stop Seksyen 2. Harganya memang berbaloi.. RM3.50 cuma. Nak melantak sorang-sorang boleh.. nak melantak 2 orang satu mangkuk pun boleh! ^_^
*dah tolong promot gerai ni.. lepas ni boleh lah nak melantak TORPEDO free yer bang! muahaha...


(p/s: teringin nak merasa cendol TORPEDO la pulak!)

Sekian,

3 comments:

sea_lavender said...

Salam Maal hijrah~
Alhamdulillah..smpat bca juga ye akhir tahun =)
moge tahun baru memberi sinar dalam mncari redha-Nya dunia dan akhrt..Insya-Allah...
Wah sedap2 salu dgr kt seksyen2 pnye ABC sedap n murah plak tu~~ tak smpai2 lagi..tk pe bulan 1 nk g s.alam hehe =D torpedo akn di cri~

NURFATIN ATIKAH said...

wah, nampak sedap! tapi tak dpt pergi sebab nak rehat.. :)

SoLy SoLicious said...

salam maal hijrah... waahh..cendol sedap..lame xmam