Pages

Thursday 1 December 2011

Laman GBM dihack!

Nampak tak apa perbezaan laman GBM yang dulu dengan yang sekarang?

APA??? Tak nampak apa-apa perubahan..??
Isyk! Nampak sangat korang tak peka terhadap keadaan sekeliling. Itu pun tak dapat nak tangkap! Tu..tengok kat bahagian atas sekali... Kan ejaan pada link sudah bertukar wajah...! *sorry-sorry..tetiba pulak nak emo. 'lai yue' brangkali! muahahaha...




Kalau ikutkan memang aku sayang nak tukarkan link yang terdahulu. Sayang sangat-sangat! Kerana link itu telah membawa seribu satu makna bagi aku. Gabungan nama orang-orang yang aku sayang. Tapi..!!! Sayang macam mana sekalipun aku terpaksa menukarkan jugak link tersebut dengan kadar segera. Kerana marcapada ini, begitu ramai 'hacker-hacker' dan 'hater-hater' GBM yang cemburu dengan kecomelan blog ini. *cittt..tetiba rasa rajin nak angkat bakul sendiri pulak. muahaha. Aku tak boleh bagitahu sebab dan alasannya. Begitu banyak masalah teknikal yang dapat dielakkan. Tapi..!!! Buat masa sekarang aku masih tak mampu untuk mengelak dari masalah tersebut atas alasan 'Final aku kan dah nak dekat...!' 



Agak-agak boleh terima tak alasan tu? muahaha.. Arghhhh.. Lantak pi lah!!! Janji kecomelan tetap ada! ^_^



Aku tak tahu link blog yang sekarang ni kena atau tidak dengan GBM. Aku tahu bunyinya agak sensitif..dan amat memerlukan penghayatan yang sebenar-benarnya.
Tapi... aku tahu... Semua orang mesti mimpikan kehidupan di sebuah tempat yang indah yang dihiasi dengan taman yang cantik..bidadari dan bidadara yang menawan hati... serta makanan dan minuman yang sedap-sedap kan....?

 Kalau macam tu....



Kita serupa! ^___^



(p/s: kurangkan kontroversi tingkatkan prestasi.. terbangdisyurga.blogspot )


Sekian,

No comments: