Pages

Wednesday 18 January 2012

Yang mana satu ni?

Assalamualaikum dan selamat pagi semua!


Dah sarapan ke belum? Hehe.. sebut pasal sarapan, aku ni memang jenis yang tak boleh kalau tak sarapan. Kalau tak mulalah perut meragam tengah-tengah kuliah. Ilmu ke mana, aku pun ke mana. Asyik ingat nasi lemak je nanti karang. TAPI!!!!


Semenjak aku berada di alam UNIVERSITI ni.. lain pulak mazhab yang aku jumpa. Seorang Lecturer yang aku sangat kagumi cakap "pagi-pagi pelajar tak elok ambil makanan yang bergula.. nanti boleh melemahkan minda."
Hah?? Pulak dah!!!-.-"


Haihhh.. mana satu mazhab yang aku nak ikot ni.. Dah lah aku ni suka minum nesvita yang 3 in 1 pagi-pagi buta. Walaupun orang cakap minum minuman 3 in 1 tak elok.. Aku buat derkkk je. muaahahaha.. Takpe kan.. Aku minum nesvita ni je yang 3 in 1.. yang lain aku tak minum. Necafe?? Sory!! GBM paling tak makan atau minum apa-apa yang berkaitan kopi. hehe.. memang dari kecik aku fobia dengan benda alah ni. hehe.
Biasa kalau pagi-pagi aku bersarapan dengan sepeket nesvita dengan roti gardinea. Itu dah jadi makanan ruji aku dah dekat kolej. Tak kurus-kurus pun. Makin 'comel' tu adalah!!! >-<

NESVITA :)



Sekian,

No comments: