Pages

Friday, 3 February 2012

Kisah Si Debab dan Syafizi-AAK


Tahu AAK tu apa? Tak tahu tengok SINI.. 
Kalau dah tahu...hurm.. takpelah.. kena buat-buat tak tahu jugak! hehehe... Baru semalam beli hari ni dah habis baca dah.. Hebat kan? Kalau buku Opto, Anatomy, Biochem aku dapat buat macam ni jugak... Perghhhh..memang tabik spring ahhhh!!! Comfirm tiap-tiap sem dekan.. *amin.. 


Okey sebelum aku merapu entah apa-apa.. Kita balik kepada topik asal mengenai AAK. Bagi akulah kan.. aku kategorikan novel ini sebagai novel yang sempoi dan tersangatlah santai! Boleh masuk Raja Lawak derr.. Aku baca sampai gelak terguling-guling.. *sebab aku suka baca novel sambil baring...hehe. 

Bila aku fikir balik aku rasa kisah ini lebih kurang macam ala-ala fairy tale gitteww.. Sebab semuanya berlaku secara kebetulan.. 
Kebetulan si DIDI ni debab, kebetulan DIDI langgar SYAFIQ, kebetulan SYAFIQ anak dato', kebetulan SYAFIQ jadi keluarga angkat DIDI, kebetulan SYAFIQAH adik SYAFIQ tak suka DIDI, kebetulan SYAFIZI adik SYAFIQ lagi sekoq balik dari london, kebetulan orang yang chating dengan DIDI selama ini adalah SYAFIZI, kebetulan DIDI benci SYAFIZI, kebetulan DIDI kena langgar, kebetulan depa dua ni kahwin, kebetulan lagi...pembetulan!!!!.... Aisyhhh..banyaklah pulak kebetulannya.. taklarat dah aku nak taip panjang-panjang... KEBETULANnya..hampa baca sendirilah nooo.. 

kebetulan DIDI boleh slim? jeng-jeng-jeng...
Kalau nak tahu apa jadi kat si debab dan si tampan ni boleh beli on9 dekat SINI...
Kalau rasa macam membazir sayang duit boleh tengok SINI ada hamba ALLAH yang rajin dah buat sinopsis cerita siap-siap. =)

Cantik kan cover dia.. Ala-ala pesbuk.. Tapi
kisah depa mmg ada kena mengena
dengan pesbuk pun.
Actually..dont judge a book by its cover..but this time you can judge the book by its cover! hihihi

Lagu tema cinta depa.. 
sweet gilaq! ^_^

Sekian,

5 comments:

Iskandar Shah said...

kulit depan pun dah menarik

GBM said...

kan2.. ala-ala pesbuk! :)

sabry oppa said...

Nice ") nice ") like :) like :)

entry yg best n blog yg superb!
hanya mampu berkate wow!!!!!

http://sabryoppa.blogspot.com/
http://shaberry92.blogspot.com/

nice to meet you..

sabry oppa said...

Nice ") nice ") like :) like :)

entry yg best n blog yg superb!
hanya mampu berkate wow!!!!!

http://sabryoppa.blogspot.com/
http://shaberry92.blogspot.com/

nice to meet you..

GBM said...

bese2 je la.. nice meet u too.. =)