Pages

Thursday 31 May 2012

Hakikat PEMALAS

Kalau BELIAU yang bangun lewat ini sanggup beratur panjang demi memastikan baju yang dipakai 'sterek' lagi kemas...
*Muka berani tu derrr! >_<
Tapi aku?? Aku pemalas! Sebab aku tak sanggup nak beratur hanya untuk memastikan baju yang dipakai 'sterek' lagi kemas. Baju aku dah sterekk apa!



Kalau BELIAU boleh rajin berpanas-panaskan diri men'iron' tudung demi untuk kelihatan cantik dan cun...

Subhanallah...cantiknya BELIAU... Sejuk mata memandang..

Aku???


Aku pemalas! Sebab aku tak sanggup untuk berpanas-panaskan masa dan diri aku mengadap iron demi untung cantik dan cun. Cuma sarung dan blahhh.. Senang kan? Tak iron boleh cantik dan cun ape..>_<

Benda yang paling aku tak suka dan paling tak suka dan paling-paling tak suka adalah IRON! Malas-nak-beratur, malas-nak-berebut, malas-nak-berpanas-panas, malas-nak-membazir-masa, malas-nak-membazir-elektrik, malas-nak-jadi-rajin, malas-nak-tengok-baju-sterek-ke-tidak. OH-MALAS-NYERRRR!!!!

Tahukah anda semester kali ini adalah semester paling malas bagi diriku selaku anak dara-yang masih belum berlaki-yang masih belum berkahwin-yang masih belum beranak! Kerana semester kali ini sahaja bilangan aku meng'iron'kan pakaian aku sebelum ke kelas boleh dibilang dengan jari sedangkan hampir setiap hari aku memakai baju kurung. 'RAJINKAN' SAYA? Sedangkan semester kali ini bakal tamat hanya dalam tempoh 1bulan sahaja lagi. *Oh My Englishhhh... tatotttnyer naknak finallll!!! Sekali lagi.. 'RAJINKAN' SAYA? 

Sekian,

1 comment:

ary_lee said...

Ary lebih malas lipat baju berbanding iron..
HUhuhuhu..