Pages

Thursday, 19 July 2012

Keluar lagi..

Minggu ni sahaja dah 2 undangan dah aku pergi.. Itu pun dalam masa 4 hari aku balik ke Kuala Terengganu..  Hebat tak? Hihihi.. orang tengah bahagia macam ni lah.. Bahagia dapat kawan-kawan yang sangat baik-cantik-cun! Terima kasih awak-awak! =)


Dari kiri: GBM dan Farah
Keluar kali ini tak banyak sangat gambar.. Sebab kami keluar berdua je. Kawan-kawan yang lain tak dapat ikut. Sayangkan..? Tapi takpe ada jodoh nanti kita keluar lagi yer. Ramadhan pun bakal menjelma lagi 2 hari.   Selamat menyambut Ramadhan Al-Mubarak sahabat-sahabatku sekalian. Sama-sama kita memanfaatkan kedatangannya sebaik mungkin. =)


Sekian,

5 comments:

Nur Zafirah said...

Rajin dia berjalan. Hihi. Comel kawan awok!

GBM said...

kwn sy semua cantik2..termasuklah awk. =)

Nur Zafirah said...

Hahaha mekasih :)

Natasha said...

bestnye.. npe kuar bedue je.. nk meriah lg, ajak sy erk ? :) dah update awk dlm bloglist ramadhan by ben. tq :) http://anzulnashome.blogspot.com/

GBM said...

@natasha: kawan2 lain sibuk nak buat preparation menjelang Ramadhan.. itu yang keluar berdua je tu. Natasha duk jauh sangat.. xsempat GBM nak ajak. hehe. ^_^