Pages

Monday 13 August 2012

Maksud mimpi- Jawapan Ustaz Azhar

Sebut pasal mimpi memang setiap orang pasti pernah mengalaminya kan? Aku sendiri pun pernah mengalaminya.. Tapi aku tak pernah pun nak ingat apa mimpi aku. Pelik kan? hurm.. Pernah sekali tu aku bangun tidur.. Air mata meleleh-leleh keluar. Kalau setitik dua tak heran sangat ni sampai basah habis bantal.*Bukan air liur basi taw! haipp. Ya Allah, puas aku pikir aku mimpi apa malam tu.. tapi... .......... ............. Langsung tak ingat! 

Tapi tak pe ah. Aku tak kisah sangat pun. Nanti kalo aku ingat mesti aku asyik duk mengelamun pasal maksud mimpi aku tu. Jadi solution terbaik.. Biar je ahh.. =)





Ustaz Azhar Idrus pesan: Sebelum tidur baca zikir, selawat dan doa. Jangan terus gelojoh nak tidur. 


p/s: Kalo mimpi kawen awal camne? oppss.. -.-

Sekian,

5 comments:

Unknown said...

selalu mimpi..tp bila terjaga dah tak ingat mimpi apa. heheh thnx share

Gadis berkaca mata said...

Samalah mcm GBM hehe. same2 yana:)

Unknown said...

penah denga ceramah (x ingat bile) ustaz cakap kalau mimpi binatang tanda setan or something like sihir la, thats why kita disarankan wudhuk sblm tidor untuk elakkan sihir or seangkatan dengannya.

psss, jgn caye kalo mimpi ular tnde jodoh dh smpai or org nk minang kite, just pray for the best ;)

Dalila Samsudin said...

kita pernah mimpi kena paksa kahwin muda xD kahkahkah . Anyway Selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri !

Gadis berkaca mata said...

wah. lepas tu mimpi tu jadi kenyataan tak?