Pages

Thursday 25 April 2013

Moments

I think i am becoming addicted to something right now. Grrrr... Segan nak mengaku tapi takpelah.. nak mengaku jugak...





Tahu apa ni? Yup. One of the application come together with WeChat. My Moments. Aku baru berkenalan dengan apps ni seminggu yang lalu. Ternyata ianya satu yang menyeronokkan. Hehe. 
Walaupun kekadang rasa macam orang dekat tanjung rambutan je. Update gambar sekali dengan caption.. tapi yang boleh menengoknya hanya beberapa kerat je. Yela, yang di add dalam WC pun berapa kerat..antara yang berapa kerat yang di add hanya sekerat dari mereka je yang active dalam me'moments' kan account mereka. So, boleh bayang keratan yang tinggal? 


Tapi takpe, aku update bukan untuk orang lain tengok pun. Aku update untuk tatapan aku sendiri. Kiranya sebagai diari bergambar gitteww. Kekadang update pasal kejadian yang berlaku hari ini atau hari-hari yang dah lepas, yang dah basi yang tetiba baru teringat.., kekadang update kata-kata semangat untuk mentarbiyahkan diri sendiri. Syok! Tengok sorang-sorang. Senyum pun sorang-sorang. Terasa satu kepuasan disitu. =))


Ada jugak rakan-rakan yang tanya.. 

"Kenapa tak buat Instagram je..?"

Err.. bukan tak nak.. nak tu nak.. tapi entah. tak terdetik lagi dihati untuk menginstagramkan diri. Tak sampai seru lagi nak buat..kot. Lagipun aku rasa instagram tu macam open sangat je. Macam tak macho plak untuk didiari kan. hehe. Maaf!




p/s: ShazMokhtar-Name glamour. Nama kampung: GBM jerr. hihi. 

Sekian, 

1 comment:

Mysara Ab Rahman said...

wah..kte ada wechat tp kte xtau plak ada bnda ni..