Pages

Saturday 24 November 2012

Blog OPTIMIST

optimistuitm.blogspot.com

Blog OPTIMIST UiTM sekarang sedang mengalami beberapa fasa perubahan. Dulu dah tak sama dengan sekarang.. Dan sekarang tidak lagi sama seperti dulu. Baru sahaja semalam tampuk penaipan serta tampuk pengtaipolan *eyh? diserahkan sepenuhnya kepada.., kepada... G-to-the-B-to-the-M. Dan kini, tak sampai 24 jam, blog OPTIMIST telah berubah wajah.. hampir.. 90%. Ya Allah, betul ke apa yang aku lakukan ni.. nampak macam.. macam... hurm... macam... SIMPLE! ya Terlalu SIMPLE! Hewww..heww.. 

Aku ingat nak ubahkan templete kepada DENIM sahaja.. macam blog aku ni.. tapi tak reti guna Dashboard baru ni. Ya Allah.. masaku 1jam lebih cuma di laburkan untuk menggoogle tutorial untuk tukar templete Denim guna Dashboard baru ni.. dan hasilnya.. amat menghampakan. ZERO!
Kesimpulannya.. Templete SIMPLE sahaja yang menjadi pilihan. Dan terhasillah seperti yang diatas.. kenkadang rasa macam..  Ya Allah.. terangnya.. panahan mata begitu terasa sehinggakan segala ligament-ligament dalam mata terpaksa berkerja dengan lebih kuat untuk melihat blog ni.

Tapi menurut wanita-wanita cantik aka my roomate-roomate dah cantik katanya.. Cantik ke?? Arghh.. dan ternyata masih belum dapat untuk memuaskan hati ini. Apa kata anda? Bahagian mana yang patut ditukar? 


p/s: buat masa ini status blog optimist masih diprivatekan.. dah siap sepenunhnya barulah akan dipublishkan balik. 

Sekian,

4 comments:

Lokman said...

bagi saya blog ini sudah cukup cantik.. Kalau nak renovate, awak ubahsuailah mengikut kehendak sendiri. Baru puas hati.. hehe

Nurfatin Atikah said...

selamat menguruskan dua blog! GBM boleh! :)

Gadis berkaca mata said...

@lokman.. yg gambar kat atas tu mmg dah ubahsuai mngikut citarasa sy dah pun.. skrg nak mintak pandangan umum.. =)

Gadis berkaca mata said...

@fatin.. mohon tunjuk ajar yepp.. hehe