Pages

Saturday 4 July 2020

Mealshakes| Supplement untuk naikkan selera makan anak

Siapa dekat sini anak susah nak makan? Kalau suruh makan kemain dolak dalih dia. Cakap tak sedap lah, dah kenyang la, nak main itu lah... Macam macam alasan dia tak nak makan. Padahal orang lain makan sedap je.

Dilema seorang ibu ni kan mesti nakkan yang terbaik untuk si anak. Anak susah nak makan si ibu ni dah boleh kena migrain pikir cara nak tingkatkan balik selera sianak. Haaa! Sebab itu dalam shaklee kita ada Mealshakes. Penyelesaian buat si ibu yang ada masalah anak picky eater ataupun kekurangan berat badan.




Mealshakes mengandungi 8jenis vitamin dan mineral yang membantu meningkatkan sistem imun anak dan mengurangkan risiko jangkitan virus.

Vitamin C
Vitamin E
Vitamin A
Vitamin D
Folic acid
Iron
Selenium
Zink

Mealshakes bukan sahaja membantu meningkatkan selera makan anak tau tapi juga menyokong tumbesaran kanak kanak lebih sihat dan membantu membina tulang dan gigi yang sihat. Oh ya, bila anak anak susah nak makan sayur selalunya akan ada masalah sembelit sebab kekurangan sumber serat dalam badan. Mealshakes juga membantu melancarkan proses pembuangan najis anak anak dan mengelakkan sembelit.




Mealshakes bukan hanya sesuai untuk kanak kanak sahaja tapi untuk semua peringkat usia. Orang dewasa yang mengalami masalah underweight dan nak ikhtiar tambahkan berat badan juga boleh ambil mealshakes dalam diet mereka. 






Sesiapa yang ingin ikhtiar tambahkan selera makan anak dengan mealshakes boleh terus whatsapp saya yaa. InsyaAllah saya cuba bantu. 





Sekian,

No comments: